Purina PRO PLAN®, onderdeel van Nestlé Purina PetCare Europe, en het internationaal bestuursorgaan voor mannentennis ATP (Association of Tennis Professionals) kondigden recent een meerjarige samenwerking aan. Hierdoor wordt Purina PRO PLAN de officiële partner voor huisdierenvoeding van de ATP Tour.
Purina PRO PLAN,specialist in petfood, biedt een ruim assortiment hoogwaardige honden- en kattenvoeding, ontwikkeld door een toegewijd team van Purina-voedingsdeskundigen en dierenartsen. Purina PRO PLAN werkt nu samen met ATP om katten- en hondeneigenaren te inspireren hun huisdieren te verzorgen als een PRO, met dezelfde toewijding en passie die topsporters in hun sport leggen. De samenwerking biedt het hele jaar door merkzichtbaarheid via de sociale, redactionele en digitale kanalen van ATP, waardoor Purina PRO PLAN een wereldwijd platform krijgt om in contact te komen met zowel tennisfans als huisdiereigenaren. Als onderdeel van deze samenwerking zal Purina PRO PLAN een officiële partner zijn van de ATP Tour-evenementen in Europa, waaronder het Barcelona Open Banc Sabadell, de Swiss Indoors Basel en de Nitto ATP Finals in Turijn.
Gedurende het seizoen zal Purina PRO PLAN contacten leggen met atleten, supporters en huisdiereigenaren om te laten zien hoe kwalitatieve voeding en verzorging de optimale gezondheid en het welzijn van huisdieren ondersteunen. Dit omvat een aanwezigheid in de fanzones van toernooien, samen met een reeks spannende activaties en interactieve ervaringen. Deze samenwerking onderstreept de toewijding van Purina PRO PLAN om de vele ATP Tour-sterren die huisdieren bezitten te ondersteunen, door hen deskundig advies en hoogwaardige voeding aan te bieden, zodat ze hun huisdieren als een PRO kunnen verzorgen.
Daniele Sanò, Chief Business Officer van de ATP, zei: "We zijn er trots op opnieuw een partner aan boord te verwelkomen, die toonaangevend is in zijn branche. Huisdieren maken deel uit van de familie, zowel voor onze fans als voor onze spelers. Door samen te werken met Purina PRO PLAN kunnen we op een nieuwe manier in contact komen met fans en tegelijkertijd spelers helpen de beste zorg te bieden op het gebied van huisdierenvoeding."
"Tennis wordt beschouwd als een van de gezondste sporten ter wereld, dus de samenwerking met de ATP is de perfecte match voor Purina PRO PLAN, een merk dat zich toelegt op hoogwaardige voeding om huisdieren te helpen een gezond leven te leiden. We kijken ernaar uit om in contact te komen met tennisfans in de hele regio en huisdiereigenaren te inspireren hun eigen huisdieren als een PRO te verzorgen", onderstreept Fabio Degli Esposti, Head of Marketing van PURINA Europe.